KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2012. február 14., kedd

Két éves a fotónaplóm



 Két éve indítottam el a blogomat. Vajon miért pont Valentin napon? ...Nem tudom, csak véletlen lehet.

A második évben 130 bejegyzést tettem, így már egy híján háromszáznál járok. A közzétett fotók számát csak becsülni tudom, szerintem a 2000 darabot már meghaladtam.
Ez ideig kerek 50-en tiszteltek meg azzal, hogy állandó olvasómként regisztráltak. Ezúton is köszönöm nekik a bizalmat! A blog üzemeltetője által megjelentetett statisztika szerint a megtekintések száma pillanatnyilag 27.465, Magyarország mellett összesen 9 országból. A legsikeresebb bejegyzéseim: Darázs hozta pók 395 ,  Madáretetőm vendégei 220 és Cukormáz 205 megtekintés. A második év leglátogatottabb posztjai: Főhajtás 191 és Garázsölyv 188 megtekintés.
Hogy ne csak a száraz adatok álljanak itt, újra megmutatom azt a saját lesből készített legkedvesebb fotómat, amely a blog írás késztetése nélkül valószínűleg elmaradt volna. ( 2011/ Márciusi hó )


Minden kedves látogatómnak és olvasómnak köszönöm, hogy megtisztelnek érdeklődésükkel és ezzel fotónaplóm folytatására ösztönöznek.



18 megjegyzés:

  1. gratulálok, szép számok + én is kívánok még vagy 50-et ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de az már kicsit sok lenne. Nem vállalom. :)

      Törlés
  2. Én akkor meg még sokszor 50-et! :) Gratulálok Endre, szívesen látogatom az oldaladat!
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, erre mit írjak? Akkor már majdnem halhatatlan lennék... Annak örülök, hogy szívesen olvasod a naplómat. Köszönöm.

      Törlés
  3. Boldog születésnapot! :)
    Csak sárgulok...
    Pusza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ne irigykedj, neked még rengeteg időd van.

      Törlés
  4. Gratulálok! Egészséget és további örömteli fotózást kívánok! :)
    Nem kell mindig napsütés... című posztban írtad:
    "Lám egy sokak szerint csúnya, ködös nap is mennyi szépséget kínál annak, aki megteheti, hogy kilátogasson a szabadba."
    Én is így gondolom. Ez a mondat volt, amely felkeltette az érdeklődésemet a blogod iránt.

    Itt láttam először "naposzlopot" és a Teve-szikláról látottak és olvasottak alapján már tervezem a pilisi kirándulást. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm. Megtisztelő számomra, hogy "adhattam valamit" neked az írásaimmal.

      Törlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz !
    Még Nagyon sok ilyen színvonalas , és érdekes
    Bejegyzést szeretnék itt olvasni!!!!!!!:)Az eddigi munkához Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy fiatalként így vélekedsz. Köszönöm.

      Törlés
  6. Csatlakozom a többiekhez,gratulàlok. Bàr én még nem régota olvasom a blogot, de még sokàig szeretném,de màr az 50 év nem jön ki:):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ne aggódj, ha te bírnád is, én már addigra biztosan abbahagyom. :)

      Törlés
  7. Én is csatlakozom a gratulálók táborához, és remélem még sokáig gyönyörködhetek fotóidban!
    A Teve-sziklás naplórészt még nem láttam, hol található?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Jenő! 2010 április
      Itt: http://szaboendrefotonaploja.blogspot.com/2010/04/teve-pilisben.html

      Törlés
  8. Köszönöm, megnéztem, nagyon szép fotók, de a fekete kökörcsinen kívül a többi virágot is megnevezhetted volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy a növényhatározás nem az erősségem. :)

      Törlés