KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2010. november 27., szombat

Hó vót, hó nem vót...

Úgy jött az első hó az éjszaka, hogy már szinte olvadtan ért földet. Reggelre már csak lucskos, csepegő hócsomók maradtak az ágakon, növényeken, a talajt hólé és hézagos fehér lepel takarta.



3 megjegyzés:

  1. Most az egyszer a hó szempontjából valamivel jobb helyen voltam jó időben mint Te, és habár nem tudtam jól kihasználni, mivel közben legkisebb unokámra kellett ügyelnem, néhány havas képet sikerült készítenem a Normafánál. Majd e-mail-en küldök belőle, ha letöltöttem, hogy véleményed szerint tényleg sikerült-e? Fotónapló megjegyzésben nem lehet képet küldeni?

    VálaszTörlés
  2. Érdeklődéssel várom a képeket külön levélben, mert itt nem lehet képet küldeni a megjegyzésben.

    VálaszTörlés
  3. Neked különös érzéked van ahhoz, hogy a legkedvezőtlenebb fényviszonyok és körülmények között is megtaláld a jó témát, és azt technikailag is szépen megvalósítsd, ezért az én helyzetemben biztos jobb képeket készítettél volna, de azért nemsokára küldök néhányat külön levélben (jó hosszú mondat lett, de ezt már a műszaki szövegekben is többször megjegyezték rólam).

    VálaszTörlés