KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2013. december 20., péntek

Retrókák

Hetek óta nyakig ülünk a ködben, nincs téma, de ha lenne, sem lehetne fotózni ebben a fénytelenségben.
Jobb híján a régi képeimet nézegetem és rábukkantam a 2009-es kisrókáimra. Akkor sikerült első ízben meglesnem egy kotorék lakóit. Szinte ideális helyen, szép napsütésben, több alkalommal mutatkoztak előttem a leendő csirkefogók. Már elég nagyok voltak ahhoz, hogy a rókalét legfőbb fogásait gyakorolhassák egymással és egymáson játékuk során. Jobb rókás képeket azóta sem sikerült készítenem. Akkor még nem kezdtem el a blogírást, de ez a régebbi sorozat talán megérdemli, hogy ne maradjon a számítógépem merevlemezén, hanem némileg felújítva itt is bemutassam. Hiszen úgyis divat a retró! Az viszont, hogy éppen ma, az M3 retró-csatorna indulásának napján teszem ezt, csupán a véletlennek köszönhető. :)




























8 megjegyzés:

  1. Utolsó előtti a kedvencem, az tipikus róka somfordálás... szép képek! Kôszönjük szépen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az egy jellemző viselkedést tükröz és már elég felnőttes.

      Törlés
  2. Örömmel néztem végig újra ezeket a csodálatos fotókat! Valóban remekművek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, te már láttad ezeket annakidején. Köszönöm a véleményedet, bár erősen elfogult az irányomban.

      Törlés
  3. Mókás, remek fotók mind, de a 11. nálam mindent visz ! :)) Grat !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményedet, nekem is az a kép a kedvencem.

      Törlés
  4. Most megnéztem újra, és továbbra is fenntartom nem elfogult véleményemet! Nagyon élvezetes kitűnő fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is ezt a sorozatot tartom a legjobbnak, holott azóta többször fotóztam kis rókákat.

      Törlés