KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2014. december 31., szerda

Vége

Már csak egy néhány óra maradt 2014-ből, aztán vége. És sajnos a baglyozásomnak is, pedig még nagy terveim voltak. Csakhogy a fülesek száma napról napra csökkent a temetőkertben és tegnap már egyetlen példányt sem találtam ott. Nem csoda hát, hogy a lesemnél is hiába vártam az egyszeri vendégszereplés megismétlését. 
Nem tudom, hogy visszatérnek-e még ezen a télen, vagy majd csak jövőre? Bármikor is jönnek, szándékom szerint folytatom majd a fotózásukat. Ha csak rajtam múlik...
Merthogy régen megtanultam a szabályt: ember tervez, a természet végez. 


4 megjegyzés:

  1. Így igaz! Na de ne csüggedj, biztosan lesz még alkalmad fotózni őket és rajtad nem fog múlni.
    Boldog új évet neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár a próféta beszélne belőled! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Örömmel hinnék neked, de tény, hogy a szokott helyükön egy sem maradt.

      Törlés