KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2013. április 8., hétfő

Rozsdás kökörcsinek

Úgy látszik, a télies tavasz a leánykökörcsineket is megviselte. Szirmaik rozsdafoltosak, talán a fagy miatt?
                                                                   
Leánykökörcsin


Fekete kökörcsin

8 megjegyzés:

  1. Az első különösen tetszik az ellenfényben a kissé kusza, ködös háttérrel. Lehetséges, a fagy nem kímél semmit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik. Megkapott, amint ott állt az egy szál magányos virág a zord környezetben, mint egy kék lángocska.

      Törlés
  2. A bevezető alapján rosszabbra számítottam. Mind teccik:) Némi képzavarral élve szerintem is a fagy a ludas.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szebbeket fotóztam, a háttérben csúnyábbak is vannak. Kösz a véleményt és a megerősítést.

      Törlés
  3. Nekem is az első tetszik a legjobban, de mindegyik nagyon szép, szívderítő virágfotó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Tanulság számomra: nem kell a virágba "belebújni" ahhoz, hogy hatásos kép készüljön.

      Törlés
  4. Hú de szép kökörcsinfotóid vannak!
    Nagyon örülök, hogy ide is benéztem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Ezek a virágok a te kedvenceid is...

      Törlés