KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2012. május 28., hétfő

A réten kószálva

Hosszú idő után jól esett egy üdítő séta a kakukkfű illatú reggeli réten. Az utamba került mezei virágok képeit szedtem csokorba, a teljesség igénye nélkül. Neveikkel sajnos nem szolgálhatok, mert nem értek hozzájuk, én csupán gyönyörködöm bennük...



















12 megjegyzés:

  1. Szép virágokat fotóztál, ez nekem is a kedvenc időtöltésem amikor csak úgy kószálok és nincs más téma. Felénk is most a legszebb az erdő, mező, mert friss üde zöld még minden és az apróbb virágok is érvényesülnek a még nem túl magas fűben. Itt sajnos múlt csütörtök óta esik az eső és borult az idő, már nagyon várom, hogy végre kisüssön a nap.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha pihentet a virágok fotózása, mivel ők legalább nem szaladnak, vagy repülnek el. :)

      Törlés
  2. Az árvalányhaj nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz. Így talán érvényesül, mert távolabbról fotózva csak egy nagy összevisszaság.

      Törlés
  3. Nagyon szép sorozat, úgy látom a makrózáshoz is jól értesz. Nekem is nagyon tetszik az árvalányhaj, kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a makrózás nálam csak kiegészítő sport.:)

      Törlés
  4. Nagyon szép és látványos sorozat lett, gratulálok.

    VálaszTörlés
  5. Remek képek! Ebben a szeles időben nem is tudom hogy sikerült ilyeneket összehoznod!

    Az árvalányhaj úgy látszik kötelező téma a hét végén, én is elcsábultam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Sok képet kiselejteztem, ez maradt.:)

      Törlés
  6. Nagyon szépek a virág és lepkefotóid, néhánynak már tudom a nevét is, mert mostanában elég sok félét megörökítettem, de még sokszor nagyon nehezen megy a meghatározás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy tetszenek és nem kéred számon rajtam a neveiket.

      Törlés