KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2012. június 11., hétfő

A híd a tilosból

Az elmúlt hétvégén Tamás barátom ideiglenes engedélyével olyan mélyre hatoltunk a szigeten déli irányban, ahová, mint utólag kiderült, már nem lett volna szabad: egészen a Megyeri híd alá. Alig kezdtem el kattintgatni, amikor az érkező járőr tudtunkra adta, hogy bár jóhiszeműen, de illetéktelenül tartózkodunk itt és kiutasított. Szerencsére "nem tépte ki a filmet a gépből", így a nem túl különleges, de mégis ritka felvételek megmaradtak. Talán nem számít kémkedésnek, ha párat bemutatok közülük. :)




A tetszetős hidat már röviddel az átadása után (2008-ban) is fényképeztem és akkor sem teljesen "szabályosan". Ezekkel a képekkel még semmi gond:




A szabályszegést - amely remélem már azóta elévült - este követtem el, merthogy különösen esti kivilágításban nyújt emlékezetes látványt Budapest legújabb és legészakibb átkelője. Főleg a híd közepéről fényképezve, ahová a hatás fokozása érdekében a forgalom dacára (igaz, legalább láthatósági mellényben) beálltam. Szerencsére baleset és büntetés nélkül megúsztam ...



Mindenesetre ma már nem ismételném meg ezt a mutatványt és másoknak sem tanácsolom.

6 megjegyzés:

  1. Láthatóság ide vagy oda, én nem mertem volna ezt kipróbálni, de megérte mert szépek lettek a fotók és egyediek.
    Ezek szerint egy hidat sem szabad megközelíteni alulról, vagy csak ezt?

    VálaszTörlés
  2. Valóban gyönyörűek az esti fotók. Azért ez merész húzás volt :) Az elzárt részről nem tudtam. Sokszor elhajtok a híd alatt Göd felé, de még nem fotóztam a hidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elzárt rész a szigeten van, ott, ahol a lejáró épült volna... Egyszer szánj rá egy órát és fotózd le, hálás téma.

      Törlés
  3. Kitűnő fotók a hídról! Jó, hogy behatoltál és kockáztattál!

    VálaszTörlés