KEDVES LÁTOGATÓ! ÜDVÖZLÖM ÖNT! NEVEM

Saját fotó
Lakhelyem: Szigetmonostor és Tura, Pest megye, Hungary
Nyugdíjas vegyészmérnök vagyok, aki öregségére a természetben (és a fotózásban) leli örömét. Hogy miért? Az okot legkedvesebb költőm, Áprily Lajos csodálatosan szedte versbe. "Ámulni még, ameddig még lehet,/ amíg a szíved jó ütemre dobban,/ megőrizni a táguló szemet,/ mellyel csodálkoztál gyerekkorodban./ Elálmélkodni megszokottakon:/ az andezitre plántált ősi váron,/ virágokon, felhőkön, patakon,/ az azúrban kerengő vadmadáron,/ a csillagon, ha végtelen terek/ hajítják át a késő-nyári égen./ S ámulva szólni: Most voltam gyerek./ S vén volnék már – s itt volna már a végem? /" ( Remélem, hogy lesz még időm a természet néhány csodájának felfedezésére.)

2019. szeptember 23., hétfő

Egy kiállítás képei

Sosem gondoltam volna, hogy valaha egy művelődési központ falait fogják díszíteni a fotóim, amíg egy régi barátom, egykori katona- és egyetemi diáktársam fel nem ajánlotta egy közös kiállítás lehetőségét Rétságon. 
A kiállítás létrejött és három hét után tegnap már be is zárt. Az alábbiakban ezt idézem fel.

A plakát

A meghívó
A kiállító terem
Tudósítás a megnyitóról

Összefoglaló
A képeim párosával tablókon elhelyezve

Következzenek a fotóim...

Bemutatkozó képem























































Sajnos a látogatók számát az intézmény nem regisztrálta. A sikert csak a vendégkönyv beírásaiból, barátaim, ismerőseim tetszésnyilvánításaiból és abból tudom lemérni, hogy a nézők számára felajánlott fotóim 70 százaléka gazdára talált.
Köszönöm a Rétság Városi Művelődési Központ és Könyvtárnak, hogy galériájukban méltó kiállítóhelyet adtak a fotóimnak és barátom gazdag és érdekes fotótechnikai gyűjteményének.

Összefoglaló

16 megjegyzés:

  1. Igazán szemet gyönyörködtető kollekciót állítottál össze Endre a kiállításra. Én most virtuálisan jártam végig a tárlatot e poszt segítségével. Szívből gratulálok a lehetőséghez és további sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem okoztam csalódást a képekkel. Köszönöm gratulációt és a jó kívánságot kedves Miklós!

      Törlés
  2. Gyönyörű fotók,Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek és köszönöm a gratulációt.

      Törlés
  3. Nagyon jó, hogy egyenként felraktad a fotóidat! Ez a kiállítás soha nem zár be.
    PLaci

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok itt is, Endre!
    Csodálatosak a képek mind egytől egyig.
    Nem csak a képek maguk szépek, hanem az élmény is, a természetet, ezeket a csodákat ilyen közelről, ilyen inzenzíven megélni. Nem mindenkinek adatik erre lehetősége. Nagy rajongója vagyok a képeidnek! üdv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a gratulációt és a jó véleményt kedves Andi. Üdv!

      Törlés
  5. Mióta találkozom Szabó Endre természetfotóival, csak művészi, pazar,lélekkel bíró, szépséges, természettanító kompozíciókban van módom gyönyörködni! A kiállítás lebilincselő képeihez szeretettel és tisztelettel, szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabriella! Köszönöm a zavarba ejtő dicséretet és a gratulációt. Megtisztelő számomra a figyelme és tetszése.

      Törlés
  6. Kedves Bandi Barátom! Újból végignéztem a kiállításunkat. Nagyon örülök, hogy képeid mögé bújva én is bemutathattam valamit a fotózás-filmezés technikai részéből.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne szerénykedj László Barátom, a te gyűjteményedet ugyanannyian csodálták, mint amennyien az én képeimet megnézték. Jó kiállító párost alkottunk! Büszkék lehetünk.

      Törlés
  7. Kedves Endre! Gratulálok a fotókiállításhoz! Megérdemelten, én mindig csodálattal nézem a fotóidat :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a gratulációt, jól esik az elismerésed.

      Törlés